Bok

25 Mayıs 2012 Cuma 0 yorum


Bazıları tek kalmalı.
İlelebet tek.
Yalnız.
Bazıları ölmeli hemen şimdi.
Hemen burda.
...
Benim gibiler için ne yarın olmalı,
Ne şimdi.
...
Üç çeşit insan var yeryüzünde.
...
Şanslılar,
Kısmen şanslılar,
Ve sonuna kadar şanssız olanlar.
Şanslılar... ki onlar bunu hiç okumayanlar, beni tanımayanlar.
Kısmen şanslı olanlarsa, iyi kötü beni bilenler,
Arkadaşlar, dostlar...
Aynı kandan olanlar.
Şanssızlarsa aslında pek öyle dediğim kadar yok.
Sadece bir tane var.
Benim o.
...
Siz gelin bana inanın,
...
İnanın bana,
...
...
Gelin siz bana inanın.
...
Siz şanslısınız.
...
Her ne olduysa oldu,
Her ne olacaksa olacak,
...
He ne olursa olsun,
...
...
...
...
Rahat olun.
Bu olmayacaksınız.
En fazla bir yazı kadar tanıksınız bana.
...
...
Bense bu bokun kendisiyim.

0 yorum:

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB