Dünya Vajina Haritası Nerede?

17 Ekim 2011 Pazartesi 1 yorum
Günaydın sevgili Pazartesi insanları,
Şimdiiiii malum gün hafta başı, hepimizin içinde bir oturmuş yer etmiş kasvet, bir daralma bunalma efendime söyliyeyim bir mide bulantısıyla seyreden ikrah gelmesi. Herkes zaten zor saatler yaşıyor o yüzden günün konusu olarak basit bir şey seçtim.
Konumuz “Dünya Vajina Haritası” daha doğrusu Dünya Vajina Haritası nerede? Neden ortada böyle bir harita yok?
Bu arada lütfen basit konu demem yanlış anlaşılmasın kadın cinsel organına basit demek istediğimden değil zaten kendisini tanıyıp gören bilen herkes bilir ki son derece karmaşık bir varlıktır kendisi.
Ayrıca bu yazıyı yazmamdaki amaç son dönemde internette dergilerde yeralan(dönemsel olarak tekraralanarak sürekli yer alır zaten) “dünya penis haritası” haberlerine karşılık vajina gerçeğinin de açıklığa kavuşmasını istememdir.
Kaldı ki çok sinir oluyorum bu penis ortalaması araştırmasına. Nasıl oluyor ki o? Elin ingiliz bilimadamı(hep onlar araştırır böyle şeyleri) gelip bana benimkinin boyunu mu soruyor? Ee yalan söylesem ?(normalden beş santim fazla söylesem ülke ortalaması Kongo’nun üstüne çıksa?)
Yoksa aç ölçücem mi diyor? Hayır ben göstermem de ölçtürmem de(ölçeni korkutmamak amacıyla espirisini yapmayacağım tabiki) Bi de ne ki bu tam olarak? Amacı ne? Katalog mu yapıyorsunuz isteyenler haritadan kendi zevklerine göre olanı seçip alsın diye?
Şimdi diyebilirsiniz ki sabah sabah sana neden dert oldu bu konu bu kadar.
Cevabım, yaralıyım da ondan. Orta okul dönemimi hatırlıyorum da, bu harita, penis boyu ortalaması vs gibi haberlerin etkisiyle kendimi bitmeyen bir yarıştaymış gibi hissettiğim süre hiç de azımsanamayacak düzeyde. Yaşadığım obsesyonu-depresyonu-ankisiyeteyi ise hiç söylemiyorum bile. Ayrıca herkes Türkiyedeki İtalyadaki Kongodaki Rusyadaki penis boyu ortalamasını biliyor söylüyor da neden kimse vajinalar hakkında konuşmuyor bilgi vermiyor? Bizim canımız yok mu? Biz merak etmiyor muyuz neredeki nasıl diye? Var mı cevap verecek olan. Ben vereyim çünkü kimsenin gözü yemiyor bu konuda soru sormaya konuşmaya. Vajina demeye bile çekinen yaratıklarız. Ayrıca hadi bana geldin sordun seninki ne alemde diye ama bir kadına sormak biraz daha zor iş, cesaret ister.
Ama olsun sorulmasını istiyorum. Hodri meydan.
“Bize çükümüzü soran bilim adamları kadınlara da gitsin kukularını sorsun.”
Bu cümlemi bir nevi tehdit olarak da algılayabilirsiniz. Evet evet öyle algılayın hatta, bilim dünyasını açık açık tehdit ediyorum. Bakın gerçeği insanlara açıklayın. Herkes bilsin kimin vajinası nasıl, yoksa ben bildiklerimi açıklarım.
Bu konuda şuan için çok fazla bilgiyi açık etmek istemiyorum ama şunu söylemem yeterli olacaktır.
Penisler boy boy şekil şekilde peki sanıyor musunuz ki vajinalar öyle değil. Hohoyt(bu benim dalga geçen gülüşüm)
Diyebiliriz ki bir başka organmışcasına birbirinden farklılar. Bizimkinin boyundan bahsederken gelsin santimler gitsin inçler ama bir vajina hakkında genişlik darlık derinlik dudak demeye görmeyelim hemen ortalık karışıyor. Herkes bozmuş penis boyumuzla. Başka da bir şey yok ortada. Varsa yoksa kılıçlardan bahsedelim konuyu hep orada tutalım. Kın hakkındaysa ağızları bıçak açmıyor. (Ne dolmuşum be!)
Son kez soruyor talep ediyor ve cevap bekliyorum;
Dünya Vajina Haritası nerede? Kim sakladıysa çıkarsın. Hemen yarın manşetlerde “ Vajina Haritası açıklandı” haberini görmek istiyorum.
Yetkililere sesleniyorum. Hemmen ortaya çıkarın aksi durumda ben elimdeki haritayı kamuoyuyla paylaşacağım.
Yanlış anlamayın ben de gidip sistematik bir araştırma yapıp sormadım mahelledeki Necla yengeye Helga ablaya aç bakacağım seninki şekil kondisyon vesaire ne durumda diye. Ama elimden gelenin en iyisini yapıp gördüklerimi bildiklerimi gerek çizim gerek fotoğraf gerekse video şeklinde arşivlemeye çalıştım. İsteyenlere gönderebilirim.
Şayet yetkililerin elinde böyle bir harita yoksa da açık açık söylesinler aklımıza hiç bu gelmemişti desinler ama yeter, yetti. Bu konu bir açıklığa kavuşsun artık.
Herkese kedi küyü gibi hafif bir Pazartesi diliyorum.
Hepimize kolay gelsin.
Görüşmek üzere.

1 yorum:

  • Adsız dedi ki...

    Dunya ingiliz veya amerikalıların herhalde araştırın bakın hep ingilizce ülke isimleri, türkçe olan haritalar uyduruk harita, kurnazca bir uygulama düşmanda olsa tebrikler, dünyanın isim babası şu amerikalılar, kendi güzelce düzenlenmiş siyası haritayı nasılda fethetmişler. Türkiye nin isminide vermişler turkey yani hindi yani, gerçektende hindiler çok türkiyede gulu gulu yaparlar, sonrasında ne mi olur dağılırlar. Bu iyi düzenlenmiş ingilizce haritalara bakarken utandım, hindiler utansın.

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB