Kısa Boylu Erkekten Sevgili Olur mu?

20 Eylül 2011 Salı 2 yorum

Günaydınlar efendim,
İşte kusursuz ışıl ışıl bir günde daha birlikteyiz. Başlıktan anladığınız üzere bugün yine dünyayı kurtaracak bilgileri sizinle paylaşmak üzereyim.
Bugün konumuz ciddi;
Arkadaşlarımdan biri(Zeynep) başlıktaki soruyu geçenlerde şahsıma yöneltmişti. İlk kez bir rakı sofrasında tanıştığı ve tüm gece sohbet ettiği adama gecenin sonunda vurulmuş.(ben rakıdan olabileceğini söyledim ama o inatla gözlerini öne sürdü) Fakat gece bitip masadan kalktıklarında adamı görememiş. Nedeni kısa sürede anlamış tabi, malesef adam deniz seviyesinin biraz altında kalıyor.(çok değil ama en fazla iki metre) Herneyse arkadaşım baya bir afallamış kötü olmuş. Ama çok da bozuntuya vermemiş. Mümkün olduğunca yanında yürümemeye diğer arkadaşlarıyla ilgilenmeyeçalışmış. Ordan bir bara gitmişler dans olaylarına girmişler ama kız yine konuya tam adapte olamamış. Kendi ağzından söylediklerini aynen yazıyorum.
-Abi adamın yüzü gözü güzel ama ayakta karşımda durunca kendimi bir garip hissediyorum, küçük kuzenimle dans eder gibi oluyorum.
Bu cümleyi hemen çekip çıkardım ve tomografisini çekmek için zihnime yerleştirdim. Herşeyden önce kısa olmak nedir buna bir açıklık getirelim. Bu konuda bir uzunluk vermeyeceğim çünkü erkeğin kısa oluşu kadının boyuna bağlıdır, yani isterse adam 1.50 olabilir yeter ki hatun 1.40 olsun ancak tersi her durumda adam her şekilde kısa sayılır. Şimdi aslında konuyla dalga geçer gibi görünsem de olayın ciddi bir boyutu da yok değil. Sevgili bayanlar önce kendinizden yola çıkın, hiç sizden yirmi santim kısa birine tutkuyla sarılıp öptünüz mü? Evet aynen öyle bir sarılmaktan bahsediyorum, böyle birbirinizi götürme öncesi yapılan en ateşli türden. Mutlaka yapanınız vardır(ıyyy)ama genel oarak böyle bir şey ne tercih edilir ne keyif verir. Keyif dediğim anda cinsel bir içerik aklınıza gelmesin. Konu adamın pipi boyu değil, onun uzunluğunun her zaman boya endeksli olmadığı bilimsel olarak kanıtlanmıştır. O kısım yazı tura artık şansınıza ne gelirse.(şeytanınız bol olsun) Benim bahsettiğim tercih ve keyif kısmı da çok genetik tabanlı. “Genetik tabanlı keyif” bakın bu lafı her yerde duyamazsınız çünkü az önce ben buldum. Erkeklerin ve kadınların karşı cins için genetik bir güzellik tanımı vardır. Değişmez. Ben adamın gözlerine bakarım, omuzlarına bakarım, daha da komiği ruhuna iç güzelliğine bakarım gibi iyimser ama “zayıf” bildirimler gerçeği yansıtmamaktadır. Yüz kısmı, yani yüz güzelliği kabul edilebilirlik eşiğini geçtiği anda kadın erkeğin kendinden az bile olsa uzun olmasını ister. Erkekse kalçaya bakar.(nasıl bakmasın ki o ne güzel bir şeydir)
Şimdi sakın beni kalpsizlikle suçlamaya kalkmayın, bu gönül ilişkilerini biraz fazla otomasyona bağladığımı biliyorum ancak durum gerçekten böyle. Aksi halde Zeynep atlardı o gece çocuğun boynuna ama yapmadı, daha doğrusu yapamadı. Bir kere durum hoş değil. Ve aynı durumun tersi erkekler içinde geçerli. Ben mesela bir kız benden uzunsa yanına bile yaklaşmam.(yaklaşırım da insani şekilde yaklaşıırm hedef odaklı değil)Gerçi uzun sevgilim olmadı mı? Oldu ama yokluktan oldu. O sıra başka olasılık yoktu, olmak zorunda kaldı yoksa o kadar minyon güzel dururken gidipte “potanın meleği”(bilmeyenlere yazıyorum basketbolcu) gibi kadına yanaşmam. Bir kere halis Türk erkeğiyim, kendimi güçlü hissetmeye ihtiyacım var şöyle bir sarıp sarmalamam lazım kadını, hatun elimin altında olmalı. Sanıyorum kadınlar da bunu istiyor adam biraz daha büyük olsun haşmetli olsun istiyor. Böylece o tatmin bekleyen iki ilkel yanımızı doyuruyoruz. Erkek koruyor, kadın korunup kendini güvende hissediyor.
Ama öküz de değilim, demiyorum ki asla olmaz. Gerçekleri görmek lazım, kısa adamdan asla sevgili olmaz diyemem.
En başta bir “danaoğlu” gerçeği var. Kendisi, aslen afrikalı bir kabilenin konuşamayan beyaz pigme oğlu olmasına rağmen şuan çekiciliği zirvede dolaşan bir şahıstır. Gerek cool(havalı havalı) stili, gerek inşaat konusundaki dehası, gerekse çekici konuşma üslubuyla tüm genç ve uzun bayanların gözdesidir. Görüyoruz ki dün bize hayal gibi gelen şeyler bugün gerçek olabiliyor. Sonuçta ekonomi ve tıp çok ilerledi. İnsanlar bugün bir dizi ameliyatla sayın “sertaç” gibi konuşabilir hatta bazılarına göre şarkı söyler duruma gelip engin dünya görüşleri sayesinde kendilerinden bir hayli uzun güzelce hanımlarla birlikte olabiliyorlar. Yani diyorum ki durum ümitsiz değil.
Çok istiyorsanız (ki asla tavsiye etmem) oldurabilirsiniz. Ha ne kadar başarılı olur ona birşey diyemem ama imkansız değil. Bu noktadan sonra artık söyleyecek bir şey kalmadığına göre bugünlük aranızdan ayrılıyorum. Kendinize iyi bakın.
Yaşasın kediler ve mucizeler.

2 yorum:

  • Unknown dedi ki...

    Ben 1.74 boyundayım ve dışarıda gördüğüm bayanların neredeyse yarısı benden çok uzunlar ya da benim boyumdalar. Ancak uzun boylu bayanlar nedenini bilmiyorum ama bana çok tutulmuş bir şekilde yanaşıyorlar. Sanırım evcimen bir erkek olduğumu hissediyorlar, ruh hali gerçekten simaya yansıyor.
    Gerçi bekarım ancak çapkın biri değilim, işte bunu farkediyorlar sanırım. Biraz da yakışıklıyım tabi ama işin bu noktada bittiğini zannetmiyorum, ses tonumu beğenmem ama her nedense karşı cins çok etkileyici bulur. Üstelik yaşım da 43 oldu ve bana yanaşan bayanların yaşları 18 ile 40 arası ve genç kızlar çoğunlukta.
    Biraz da meslekten galiba, günümüzde kızlar memur erkek arıyorlar, tavladılar mı hemen evlilikten bahsi açıyorlar memur erkeğe.
    Bilmiyorum aklıma bunlar geliyor...

  • Unknown dedi ki...

    ben 1.65 boyundayım ben sıçtım o zaman. ne sevenim olcak ne isteyenim. ztn gençliğim boyunca aşkta arkadaşlıkta kaybettim benim için yalnızlık bir kadermiş. madem kısa boyludan sevgili olmaz koca olmaz o zaman biz en yakın pencereden atlayalım

 

©Copyright 2011 Taboo | TNB